اسرائیل حکومتی غاصب با کارنامه‌ای پر از جرم و جنایت

غزه

پایه‌گذاری آغازین حکومت اسرائیل بر اساس خیانت به یک ملت و غصب جائرانه سرزمین فلسطین بوده است. جنایت در جنگ جهانی دوم درباره یهود بدست آلمان‌ها و هیتلر انجام گرفت و تاوان آن را مسلمانان پرداخت کردند! خداوند لعنت کند بریتانیا را که باعث و بانی بسیاری از جرم‌ها و جنایت‌ها علیه مسلمانان در چند سده اخیر از جمله بانی پدید آمدن کشور غاصب اسرائیل است.

اسرائیل از زمان جنگ اعراب تا کنون پیوسته خود را در وضعیت تهاجم کامل قرار داده و همواره از اهرم ترساندن جهان اسلام بهره جسته و از سیاست چماق و هویج بهره گرفته است. آنان سال‌ها است که حتی از درخواست ملتمسانه جهانیان مبنی بر تشکیل حکومت کوچک فلسطین مقاومت می‌کنند!

همواره در برابر کوچک ترین اقدام اعتراضی شدیدترین واکنش را از خود نشان داده و می‌دهند. با این همه کارنامه ننگین انتظار دارند که ملت فلسطین هیچ اقدامی نداشته باشند! خداوند همان گونه که در قرآن وعده داده همواره یهود را با خشم خود، با ذلت و مسکنت همراه خواهد کرد.

وضعیت کنونی و تحمیل شده بر غزه با بمباران بسیار سنگین و ناجوانمردانه، بستن آب، برق و غذا بر چند میلیون انسان و بستن همه راه‌های نجات و فرار بر آنان حتی بر اساس حقوق انسانی مورد توافق بین المللی از هر جهت غیر انسانی بوده و جنایت علیه بشریت تلقی می‌گردد.

صدها زن، کودک افراد فرتوت و زمین گیر که هیچ دخالتی در جنگ ندارند، در برابر چشم جهانیان در این شرایط غیر انسانی در معرض مرگ و نابودی قرار گرفته اند و شگفت آن که فقط از کشته های اسرائیل سخن می‌گویند!

بیاییم برای نجات مردم گرفتار در این جنگ نابرابر دعا کنیم و از ساحت ربوبی نابودی ناپاکان را طلب نماییم.