استمرار نورانی برنامه‌های سوگواری سالار شهیدان در حسینیه امام صادق علیهما السلام

لبیک یا حسین

به رغم همزمانی برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان علیه السلام با ادامه ساخت و ساز مکان برگزاری، به لطف الهی و به اذعان دوستان و برادران و خواهران شرکت کننده، این مراسم به صورتی شایسته و مطلوب در حسینیه امام صادق علیه السلام روستای مژده در حال برگزاری است.

در آغاز تلاوت قرآن و زیارت عاشورا خوانده می‌شود و پس از آن سخنرانی اساتید مکرم حوزه و دانشگاه ارایه می‌گردد و در پایان مداحی انجام می‌گیرد.

جامعیت برنامه‌ها، نظم قابل قبول و تنوع سخنرانان، مباحث عمیق و مفید ارایه شده و مداحی دلنشین از نکات ستودنی این مراسم است.

از لطایف شیرین و به یادماندنی مراسم، برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر رفت و آمد عموم مردم و کنار منزل آیت الله دکتر علی نصیری است که توسط خردسالان و نوجوانان دلباخته اهل بیت علیهم السلام اداره می شود.

پخش همزمان مداحی و در دست داشتن سینی شربت توسط خردسالان و نوجوانان و الحاح آنان در توقف وسایل نقلیه و پذیرایی از آنان، هر رهگذاری را به یاد حال و هوای پیاده روی اربعین می‌اندازد.

این مراسم نخستین سال خود را تجربه می‌کند و به اذعان اهالی طی دهه‌های گذشته و به صورت کنونی در این روستا یا روستاهای اطراف چندان رخ ننموده است. باید از خداوند بابت همه الطاف و مهربانی یپاس بی پایان داشت.

ان شاء الله تعالی امروز عصر نیز طبق برنامه اعلام شده از سخنرانی آیت الله رمضانی در حسینیه امام صادق علیه السلام استفاده خواهد شد.

خداوند همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های دلباختگان اهل بیت علیهم السلام در سراسر گیتی را به پاکترین وجه پذیرا باشد!