برگزاری مراسم با شکوه عید سعید غدیر در حسینیه امام صادق علیه السلام

به لطف الهی جشن عید سعید غدیر با شکوه فراوان و با حضور پر شور و پر شمار مادران و بانوان مومنه در حسینیه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

مراسم عید سعید غدیر امسال در حسینیه امام صادق علیه السلام از چند جهت اهمیت ویژه داشت:

  • از یک جهت نخستین مراسم جشن پس از افتتاح این حسینیه بود. آن هم جشن عید غدیر و ولایت حضرت امیر سلام الله علیه که بزرگ ترین عید اسلامی معرفی شده است.
  • از جهت دیگر تمجید و تجلیل از بانوی سیده این خانه انجام گرفت که چند سالی به خاطر گرفتاری های مختلف مجال آن فراهم نشده بود.
  • به لطف و مرحمت الهی افزون بر استمرار برنامه دعای ندبه و جلسات علمی صبح جمعه، مقرر است مراسم عزاداری سالار شهیدان با سخنرانی افاضل حوزه و دانشگاه در دهه اول عصرها برگزار گردد که چگونگی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • به لطف و عنایت الهی در دو جمعه گذشته پس از دعای ندبه مباحث مفید و موثری پیرامون گستره علوم اهل بیت علیهم السلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مورد استقبال همه دوستان فاضل قرار گرفت.
  • به اذعان عزیزان شرکت کننده در جلسه در چهار دهه گذشته در گیلان چنین نشست و گفت و شنود علمی دایر نبود و حتی بزرگانی همچون مرحوم آیت الله رودباری از فقدان جلسات گفت و شنود علمی میان فضلای حوزه در این منطقه گله داشتند.

امیدواریم فعالیت‌هایی که در حسینیه امام صادق علیه السلام با همه سادگی، بی‌آلایشی و با امکانات محدود در جریان است، روز به روز بالنده تر گردد و مورد رضایت الهی و مورد تایید حضرت حجت عجل لله تعالی فرجه قرار گرقته و به رشد و تعالی علمی و معنوی عموم مردم و خواص حوزویان و دانشگاهیان این دیار بیافزاید!

بمنه و کرمه