آغاز فعالیت تابستانه کانال استاد آیت الله دکتر علی نصیری گیلانی

به رغم آن که قرار بر آن بود دروس استاد شامل: خارج فقه، خارج تفسیر و خارج حدیث پس از ماه مبارک رمضان استمرار یافته و مباحث آن در کانال بازتاب داده شوند، اما مقدمات تکمیل ساختمان «حسینیه امام صادق علیه السلام» مجال این کار را فراهم نساخت. ان شاء الله تعالی تلاش خواهد شد تا در فرصتی مناسب این کاستی تدارک شود.

با توجه به پایان یافتن زمان تدریس دروس مختلف استاد و در پش آمدن فراغ کاری بیشتر، ان شاء الله تعالی از فردا شانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ فعالیت تابستانه کانال استاد آغاز شده و در آن مباحث مختلف ذیل بازتاب داده خواهند شد:

بازتاب مباحثی برگرفته از کتاب «نقد شبهات قرآنی»
با توجه به آن که جدیدترین اثر استاد علی نصیری با عنوان «نقد شبهات قرآنی» در آستانه انتشار قرار دارد و با عنایت به گسترش شبهات قرآنی در محیط های علمی_ دانشگاهی و نیز در فضای مجازی، ان شاء الله تعالی از فردا بخش هایی برگرفته از این کتاب بازتاب خواهد یافت.

بازتاب مباحثی از کتاب «سلوک اخلاقی»
با عنایت به انتشار کتاب «سلوک اخلاقی» استاد و ضرورت اهتمام به مباحث اخلاقی، بخش هایی برگرفته از این کتاب نیز در کانال منعکس خواهد شد.

بازتاب مباحث اجتماعی و فرهنگی
همان گونه که تاکنون دأب رایج کانال بود، به مناسبت های مختلف دیدگاه های استاد به صورت گفتاری، صوتی یا تصویری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ به پرسش‌های ارسالی
بازتاب مباحث فقهی، مباحث تفسیری، مباحث حدیثی و … از جمله مباحث مورد نظر دیگر است که در سایه عنایت الهی در اختیار همراهان فرهیخته قرار خواهد گرفت.

امید است با معرفی کانال استاد ما را در نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام یاری فرمایید.
https://eitaa.com/alinasirigilani